Sigurna zaštita za Vaše ljubimce!

Od kada sam bila mala, apsolutno sam zaljubljena u sve životinje.U svakom trenutku sam imala nekog kućnog ljubimca. U poslednje vreme su to uglavnom psi za koje sam ekstremno vezana. Uvek sam se jako plasila kada ih izvedem napolje da nešto ne pojedu ili da im se ne zakači krpelj. Svi preparati koje sam do sada koristila protiv krpelja nisu bili dovoljno efikasni i bili su jaki otrovi. Nikada nisam bila mirna. A onda sam od drugarice saznala za Pet Protector. Oduševila sam se i odlucila da probam. Nije mogao da se kupi u Srbiji pa sam ga nabavila iz Spanije. Ali vredelo je… Nakon par meseci sam videla na bilbordima da može da se kupi i kod nas pa sam počela svima da ga preporučujem.Mnogi moji prijatelji su ga kupili. Prezadovoljni smo a nasi psi bezbedni. Ovaj proizvod jednostavno nema konkurenciju!

Nadam se da ćete i Vi postati prezadovoljni korisnik!

Marija Atanacković

2 thoughts on “Sigurna zaštita za Vaše ljubimce!

Ostavite odgovor

