Pocela sam da zaradjujem!

Kada sam kupila Pet Protector nisam ni znala da mi ova kompanija daje mogucnost za zaradu. Registrovala sam se da bih imala popust za kupovinu jos jednog Pet Protectora za sestrinog psa pa me je iznenadila poslovna mogucnost koju su mi ponudili. Odlucila sam da probam jer sam i onako zelela da preprucujem Pet Protector kojim sam jako zadovoljna. U prvom mesecu sam registrovala 12 clanova a da nisam ni krenula ozbiljno da radim. U drugom mesecu sam malo ozbiljnije shvatila, radila 3-4 sata dnevno i ostvarila zaradu od 437 eura. Sada je treci mesec mog rada i ide mi sve bolje. Stvarno sam prezadovoljna i preporucujem svima!

NataliСлика

Ostavite odgovor

